1.4K views
Not resolved
1.4
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Value for money
Website
0 comments

I went to the website and clicked the link to order the 2-for-1 offer. I went through the process and realized at the end that the offer wasn't applied.

I immediately called and was told you had to enter the promo code from TV. Nowhere did it mention this (they've since changed the website). When I got my bill, they had charged me for four pillows that were sent to my father who lives out-of-state in a nursing home. They told me they would refund if I returned the pillows.

My father hasn't left the nursing home in 8 months, so this isn't possible. I'm furious.

Product or Service Mentioned: Mypillow Website.

Reason of review: Order processing issue.

Monetary Loss: $138.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Entire process, Lack of price transparency, Being overcharged.

Company wrote 0 private or public responses to the review from Jul 22, 2016.
Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like